Friday, February 27, 2009

rase BENGANGku dikurangkan dengan berita GEMBIRA.

Hari ni (pada masa ni) aku rase hepi (sangat). Rasa gembira jer dalam hati aku ni. Pada mulanya aku rase bengang, tak puas hati, sebab ade babi2 yang sial, yang cam setan, buat crite pasal aku. Crite yang A dan B, ditambah dan dileretkan sampai ke X,Y,Z. Cam babi tak? Perasaan aku mase tu sangat2 lah bengang. Panas tul hati aku. Nak ajer aku face to face ngan diorang mase tu jugak! Tapi aku sabar jer. Tunggu jer mase yang sesuai.

Pastu (mase kat RCAKL), aku dapat call dari law firm yang aku apply untuk buat chambering. YAYY!!! Aku dah dapat tempat untuk chambering. Nurul (admin kat firm tu) bagitau Cik Liah (partner kat firm tu) dah terima aku. Tapi nak buat interview jugak lah, untuk cukupkan syarat jer. Dier tanye aku bile balik JB. Aku cakap dalam mase terdekat ni tak balik, bulan 5 baru balik. Tapi kalo Cik Liah nak buat interview dalam mase terdekat ni, bagitau la bile tarikh nyer. Aku try balik (mesti kne balik la). Tapi Cik Liah cakap, takpe, interview bulan 5 ni jer. huhuu~

Hepinyer aku. Baru semalam aku faks resume, harini diorang dah confirm kan. hehee~ actually mase aku buat attachment lagi Cik Liah ade tanye aku nak buat chambering kat mane. Aku cakap tak tau lagi, tapi memang nak buat kat JB. Cik Liah kate, buat la kat firm tu. Aku cakap, tengok lah dulu, tak boleh nak confirm. Yerlah, kalo aku confirm awal2, nanti tiba2 tak jadi, camane aku nak bagitau dier? Btw, Cik Liah memang baek. Sampaikan Encik Kuneng cakap, Cik Liah tu akak angkat aku. Perli aku la tu. Adoiii....

At least berita ni dapat menenangkan hati aku yang panas menggelegak nih. Lepas dapat berita tu, aku senyum jer, sampai la balik dari RCAKL. Hepi la katakan. hehee~

Tapi walau camane pun, aku takkan dapat lupakan babi2 yang mengumpat pasal aku. Hari perhitungan akan sampai jugak. hahahaahh...
.

No comments: