Thursday, April 16, 2009

assignment terakhir, sepetang di KL

tengahari semalam aku pegi fakulti, untuk settlekan assignment Undang2 Keterangan & Prosedur Mahkamah Syariah II (SCEP). akhirnya aku berjaya menyiapkan assignment yang terakhir untuk semester ini. so, bolehlah aku concentrate kat final exam plak.



yes, akhirnya dapat gak snap gambar kat fac yg nmpak word "Fakulti Undang-undang". haha~ :D

sebelum ni dah banyak kali nk snap, tp ade jer halangan. skrg rase hepi sket. yerlah, lepas ni tak tau bile lagi nak pegi fac. suke tengok pic ni. FUU tercinta. hehe~ :)

lepas hantar assignment & lunch, membe aku ajak pegi tengok rumah kat Gurney Height. rumah tu diorang nak sewa, coz diorang nak stay kat sane lepas abes blaja. aku teringin gak nak ikut, coz nak tengok camane diorang deal. yerlah, satu hari nanti aku pun akan sewa rumah gak. tengok2 la camane diorang deal, boleh buat rujukan di masa depan. huhuu~

boleh tengok2 rumah diorang skali. wah2..ade view KLCC lagi.




sebenarnye banyak lagi gambar yang kitorang snap haritu. gambar yang macam drug addict pun ade. hahaahahh~ klaka. tapi bukan guna kamera aku. blom ambik lagi ngan diorang. ambik lain kali lah.

ingatkan pegi tengok umah ni kjap jer. rupe2nye lama gak. sepetang di Kuala Lumpur. sampai ke malam. macam round satu KL (memang round pun). pukul 8 malam baru balik. penat~ tapi aku rase yang drive tu mesti lagi penat kn. hahh~

lepas balik, dapat nota2 untuk exam hari Selasa ni. pehh,,,banyak gak nota yang kitorang fotostat. dah mula rasa macam tak sempat nak baca semua tu. sebelum ni macam blurr2, coz takde material or bahan yang nak dibaca. tak tau nak baca ape. sekarang..nak baca semua tu sebelum hari selasa ni? waaaa.............. xP

sampai bilik, dah penat giler. rase macam nak tidow jer terus. tapi bila dah bukak laptop, terus hilang niat nak tidur. biase la tu kn. hahaaaa~~~

tapi malam tadi cam bengang sket, coz wireless tak ok. dah la tengah ngantok. tapi aku masih lagi try on9, dan akhirnya wireless tiba2 jadi laju la plak. hehe~

so semalam aku edit skit layout blog ni. coz layout ni tak berapa "menjadi". kat laptop aku ok jer. tapi bila aku bukak blog ni kat pc lain, background dia jadi besar. so, aku buat teknik lain plak. background masih corak yang sama. cuma saiz jer lain.

content-wrapper aku buat background hitam, body blog plak aku letak background polka dot pink-hitam. huuhh~ settle problem aku.

pukul 4.30pagi baru tidow. beberapa hari ni waktu tidow dah berubah. siang hari tidow, malam jadi burung hantu.

weh2,,,cik kak..SCEP dah bace ke blom? duk on9 aje.

blom?

bestu bile nak start bace?

aiyarrkkk...!! xP

No comments: