Wednesday, April 8, 2009

KFC Day "A Mini Party" + ADR.

Dua hari lepas - 6 April 2009 - KFC Day yang ditunggu-tunggu oleh 4th year, Fakulti Undang-undang UKM.

Lokasi : Firma Tahun 4, Fakulti Undang-undang,UKM.
Tarikh : 06.04.2009
Masa : 12 pm



mei na, zira, aku.


aku, zira, akim.


semua tengah tunggu KFC sampai.


sebahagian dari ahli Syam & Co.


aku sebenarnya tengah lapar yang teramat sangat. macam malas nak ambik gambar. tapi bila tengok kawan2 semua sibuk bergambar, aku pun mula la bergambar jgak. tapi masa ni dah tak lapar sangat dah. :D


terfikir pula untuk mengambil gambar semua rakan-rakan yang sedang enak menjamu KFC. so, aku naik atas kerusi & snap pic ni. tapi malangnya firm sendiri, iaitu Syam & Co. tak termasuk plak dalam gambar ni. di luar kemampuan aku lah untuk snap picture yang boleh ada semua manusia dalam kelas.hahh~ xP




Syam & Co.


bersama lecturer Civil Procedure kami, Prof. Siti Naaishah Hambali. haritu Prof. pusing satu kelas utk snap pic ngan semua firm.


papan nama firm kami sangat flexible kan?hahahhh~~ :D



ni plak masa kelas Alernative Dispute Resolution (ADR). lepas mini party, petang plak kena buat roleplay utk kelas ADR ni.

akhirnya zira beriaya jgak snap pic self-potrait.hahahaaaa~~ memori ni takkan aku lupakan sampai bila2. :D





terima kasih diucapkan kepada lecturer Civil Procedure kami, Prof. Siti Naaishah Hambali atas kesudiannya untuk menganjurkan "mini party" ini.

rasanya inilah kali terakhir kami makan2 ramai2. sedih sungguh.

guys and girls, i'm gonna miss you all. :S

.

No comments: