Tuesday, April 12, 2011

Nasi Padang at Benafee Village

Harini makan tengahari di sponsor punyer. Bila orang dah ajak, of coz la aku ON jer. Yang penting, makan free. Sape taknak, kan. Rezeki jangan ditolak. Lagipun bila masa aku pernah tolak kalo orang ajak makan. Lagi2 kalo free. Muahahaa~ *tak sopan betol.

Oh, tadi makan tengahari kat Benafee Village. Sebelum ni tak pernah lunch kat situ. Biasanya makan malam jer. 

Untuk minuman, aku order Benafee Village Special Juice. Nak gak try camane rasa Benafee Village Special Juice tu.



Ini lah ghope nyer Benafee Village Special Juice tersebut. 
Macam rasa apple juice, ada rasa laici jugak. Rasa lemon pun ada. 3 dalam satu kot. 
Dan ada 3 ketul laici kat dalam tu. 
Perghhh~ bessstttt. Hilang jugak dahaga aku nih. 
Dan yang penting, ramai betul yang terliur ngan rupa juice ni, dan nak try juice nih. ;D



My colleague punyer. 
Yang ni pon best minum time tengah dahaga nih. 
Siap boleh makan isi kelapa lagi dalam tu.
Dan masa aku snap gambar ni, dah licin dah pun isi kelapa tu setelah dilantak oleh my colleague. ;D



Nasi Padang for lunch. 
Lauk2 nasik padang yang dihidangkan kepada kami. 


Best jugak nasik padang kat Benafee Village nih. Terutamanya daging goreng ape ntah ngan ayam panggang kot. Memang menyelerakan anak tekak. Walaupun tadi rasa macam tak cukup jer nak melantak puas2. -.-

Ape2 pun , terima kasih lah pada makhluk Allah tersebut yang telah membelanja kami 20 orang ni makan kat situ, siap makan kat bilik VIP. *alah, apedehal kan encik benafee? ;p 

Oh by the way, tadi Pak Ghani pun ada gak kat  Benafee Village tu. Tapi aku tak bertegur sapa pun ngan dia, just senyum2 macam kerang busuk jer. Lawyer2 lain jer yang borak ngan dia. Sape lah aku nih kan. -.-


Ok lah, bye~ 


.

6 comments:

Unknown said...

wah, owner nye belnja makan sana ke? mmg baik ke dgn adik beradik Betty tu? bestnyee

Arief Arf said...

benafee village kat mana?

Redbloodsnow said...

gulppp gulppp! melior tgk...adehhhh

Nini Mohd said...

Noriz : takde la kak. my colleague yang kenal owner dia. maybe sebab pernah buat reservation kat situ. i tak rapat pun ngan owner dia. huhuu~

Nini Mohd said...

Arief Arf : kat JB, dekat ngan New York Hotel.

Nini Mohd said...

Redbloodsnow : memang patut melior terliur. sebab nasik padang kat situ memang sedap. hihii~ ;D