Saturday, July 30, 2011

KFC O.R Quarter Chicken yang juicy.

Semalam pagi2 buta dah terliur ngan KFC O.R. Quarter Chicken setelah melihat iklan di Yahoo Mail. *skemanyer ayat. 


So, lepas balik keje, dengan pantasnyer singgah kat KFC, terus order O.R. Quarter Chicken tuh. Kemain mengidam aku nih, pantang terliur, terus melantak benda alah tu, kan. 


Tapi hampir 10minit jugak la kena tunggu O.R. Quarter Chicken nih siap. Saboooo jerlah aku. Tapi takpe, at least boleh rasa yang panas2 lagi, kan. 



Ini lah ghope nyer O.R. Quarter Chicken itu.



Ok, rasa-nya memang sangat best. Tersangat lah jucy dan menyelerakan. Lebih2 lagi makan time tengah panas nih. Dah la aku memang suka peha ayam. Yumyum~ 


Sebenarnya aku ni bukannya suka sangat black pepper. Sebab tu la kena ambik jugak sos cili jugak. Separuh makan ngan black pepper sauce. Separuh lagi makan ngan sos. Kehkehkehh~ 


Tapi tak dinafikan, makan ngan black pepper sauce lagi best!


Tapi kan..nape aku rasa roti dia sangat tak best? Rasa lain macam jer, tak boleh telan tekak aku nih. -.-





Dan disebabkan semalam dah makan O.R. Quarter Chicken, harini masih terbawak2 (terbawak2 ape ntah. tak tau nak buat ayat ape. ;DD). So, tadi lepas balik keje (half day), terus pegi SDS, order Mushroom Grilled Chicken Chop. 


Selamat menjamu selera mata! ;DD 



Tapi mushroom sos sangat sikt la. Tak cukup. -.-




Ok bye~



.

No comments: