Sunday, October 23, 2011

Wedding at 11@Century

Minggu lepas pegi wedding kat hotel 11@Century. Kat Century Garden, depan KSL City. Ramai yang not really aware pasal hotel ni. Sebab ramai yang tanya hotel tu kat mana. 


Ni wedding auctioneer. Pengantin perempuan tu pelelong. Orang dah jemput, mesti la aku nak datang. Lagipun sejak akhir2 ni, aku memang tengah bersemangat nak attend wedding. Nak cari inspirasi kot. Hehee~ Mana yang berkesempatan & takde hal on that time, confirm aku pegi.


Tapi aku tak ambik gambar banyak pun. Just ambik gambar pelamin jer. Itu yang penting untuk dapat inspirasi, kan.






OMG, pelamin pillar. Memang aku berkenan! Tapi sangat costly. Beriban2 hanya untuk pelamin sahaja! Tak termampu lah aku nak berangan. Eh, kalo berangan jer boleh kot. 




 Doorgift. 
Sama ngan tema wedding.



Makanan dia ok la, not bad. Dan makanan untuk tetamu pun kat dalam dome, bukan buffet. Even masa nak hidangkan makanan untuk pengantin, siap ada gimik bagai. Ada silat yang lain dari yang lain, dia buat macam pertarungan plak, & ada pompuan ala2 puteri gunung ledang gitu. 


Ntah berapa riban la spend untuk wedding camni, kan. Ish ishkk~


For me, aku nak wedding yang simple. Pelamin pun nak yang simple, but sweet. Hehee~ ;)




Ok bye~ 



.                    

4 comments:

Umie Nadhirah said...

cantik ahhh doorgift tu..huiyoo ntah brapa riban depa kluar, ohsemm wedding.

Miss Brenito said...

Minta izin follow tp mmg gojes kan pelamin tuh

Anonymous said...

cantik pelamin dia.kalau majlis yg simple pun blh nampak sweet gitu yg pntg buat ikt kemampuan kan? hihi

dhiera zainudin said...

pelamin tu sangat cantik..

kalau dah buat dekat tempat yang macam ni, of course kos dia tak dapat dibayangkan~