Friday, February 17, 2012

Things I Wish I Could DIY (for my wedding)

Tajuk macam orang frust. Macam...i wish, but i couldnt. Eh?


Well...memang tengah frust nih. Frust + stress. Sebab masa dah semakin suntuk. Dan terlalu banyak benda yang masih belum disetel-kan.


Banyak benda yang aku berhajat nak DIY untuk my wedding nanti. Tapi aku tau, tak semua akan kesampaian. Sebab busy + takde masa + MALAS!!


So, here is the things yang aku duk berangan-mat-jenin nak DIY. Hanya beberapa jer yang masuk dlaam DIY project aku sekarang. Yang lain tu, memang berangan jerlah.

- Tudung for nikah
- Tudung for sanding
- Tudung for bertandang
- Bunga pahar (for sanding)
- Bunga pahar (for sambut menantu)
- Kotak doorgift (for akad nikah)
- Kotak doorgift (for sanding)
- Gubahan hantaran (for him)
- Gubahan hantaran (for me)
- Hand bouquet for nikah
- Hand bouquet for sanding
- Rosette (for his side)
- Kad jemputan





Yang ni pulak memang wajib kena DIY. Nak tak nak, kena rajin. Ngade2 sangat kan, nak DIY pelamin. Hambek kau.

- Pelamin sanding
- Meja makan beradab (my side)


Ok, meja makan beradab tu bukan aku yang mengada2 nak DIY. Ni dah last choice. T_T


Doakan aku dapat siapkan semua project DIY aku sebelum tiba ke hari itu. 3 months and 2 weeks to go. 106 days. T_T


.

2 comments:

fana.akim said...

yeah!same la kite nini..haha..
wish u best of luck dear :)

Nini Mohd said...

@Fana | Aqim
Thanks. but majlis i dah lepas almost 4 months ago. hihii~
gd luck to you. ;)