Tuesday, April 17, 2012

Baju resepsi sudah siap. Tapi....

Minggu lepas masa balik kampung, pegi ambik baju sanding yang menurut kata akak vendor tu, dah siap.  Aku tempah 2 pasang baju (baju aku & Encik Tunang) ngan akak tu. Baju resepsi kat Terengganu & kat JB.


Tapi satu baju jer siap, iaitu baju untuk resepsi kat JB. Itu pun baju aku sahaja yang dah siap. Baju Encik Tunang silap saiz. Saiz seluar dah betul Tapi saiz baju silap plak. Set tanjak pun tak ada masa kitorang pegi ambik tu. Nanti dia pos katanya. Baju Encik Tunang tu, dia tak buat macam yang kitorang request. Baju aku yang dah siap ni pun manik senget2. And tak buat macam yang aku request jugak!



One of my reception dress yang not up to my liking.
Lain yang aku request, lain yang dia buat.




Sepasang lagi baju entah bila nak siap.


Secara jujurnya aku cakap - VENDOR NI TERUK. Macam ni ke cara kau buat bisnes? Seriously, aku dah jadik BRIDEZILLA.


Malas nak cerita sekarang. Sebab panjang sangat ceritanyer. InsyaAllah kalo ada kesempatan aku cerita dari A to Z.


Till then, thanks for reading.

.