Saturday, April 14, 2012

Make-Up Artist booked. Alhamdulillah.

Hello lovelies.


Entri beberapa hari lepas aku duk meroyan sebab masih tak book MUA.


Dan akhirnya....semalam berjaya jugak aku book MUA untuk majlis bersanding kat Terengganu nanti. MUA ni base kat Kelantan. Disebabkan rumah aku dah dekat sempadan Kelantan, so rasanya lagi convenient kalo cari MUA Kelantan.


Dua hari lepas tidur berapa jam jer, semata2 duk Google MUA kat Kelantan/Terengganu nih. Alhamdulillah, jumpa jugak MUA yang masih available, dan yang penting hasil make-up nyer cantik & aku berkenan.


Ape lagi, dengan pantasnyer terus aku book!


Yang paling best, sebenarnye MUA ni dah lama dalam friends list aku kat FB. Tapi maybe sebab ramai sangat friend dalam FB tu & aku pun jarang tengok update dari kawan2 kat FB, memang tak ter-tanya dan tak ter-survey pun mekap ngan MUA nih. Hukhukk~


Harga make-up memang berbaloi. Cuma sebab kena tambah transport charges tu yang mahal sikit. Tapi ok la, sebab dia tunggu sampai habis sanding.


Antara hasil make-up MUA tu.





Sweet sangat!!!
Dah cakap ngan MUA tu, aku nak mekap camni.
Tapi tak tahu la hasilnya camane. Aku ni tak se-cun pengantin dalam gambar ni.
Lain pengantin, lain hasilnye. Betul tak?
So, jangan nak berangan sangat nak jadi sweet macam pengantin yang dah memang cun nih, ok. *ingatan untuk diri sendiri. ;p






MUA untuk akad nikah dah book beberapa bulan lepas. Tapi disebabkan MUA tu tak available dah untuk 2 June, terpaksa la hire dia untuk akad nikah jer. Suka sangat2 ngan make-up dia. Sweet & natural. Sesuai la untuk akad nikah.


MUA ni base kat Terengganu. Harga memang sangat berpatutan.


Ni antara hasil make-up MUA akad nikah aku :-





 Semua sweet jer. ;)



Memang make-up ARTIST lah akak nih.
Siap mekapkan artis lagi tu... 




So, part MUA ni dah boleh tick. Alhamdulillah...lega sangat2. Cant you tell how relieve i am? =)


InsyaAllah aku review lepas majlis nanti.



Till then, thanks for reading! ;)




*p/s : thanks pada yang bagi cadangan MUA kat entri tu. thanks a lot! ;)



.