Wednesday, February 20, 2013

Air Asia RM0 Sale

Salam dear readers!

Berita baik bagi yang suka travel, atau yang tengah plan nak bercuti. Air Asia sekarang ni tengah buat sale. *gitew pengumuman aku, kan. ;p 

Sebenarnya dua hari lepas, awal pagi (1 pagi kot?), aku cek tiket ke (dot dot dot) kat website AirAsia nih. Pastu macma pelik la kan sebab harga dia murah sangat. Sebab tak tahu pun ada sale. Sebab (lagi), baru kan haritu AA ni buat 10,000 free seat sale dia. 

Then bila aku cek emel, baru la tahu... -.-'

tapi AA ni memang selalu buat sale pun kan. Cuma dapat ke tak dapat jer la kalau kita booking tu, kan. Kadang2 bila nak proceed ngan payment, tup2 seat dah tak available. Hangin jer kan. huhuhh~




Destinasi yang aku plan nak pegi tu ada sale jugak ni. Salah satu destinasi kat atas. Tapi aku just cek jer dulu. Nak tahu harga jer. Just nak compare harga kalau guna kupon dengan kalau booking time RM0 sale ni.

Sebab plannya nak guna kupon Encik Suami. Aku compare harga kalau guna kupon dengan kalau booking time RM0 sale ni. Harga RM0 sale lagi mahal. Hampir dua kali ganda. 

Sekarang tengah berbelah bagi. Nak guna kupon ke nak booking yang RM0 ni. Tapi nampak gayanya, macam kena guna kupon jer. Sebab maybe kena booking last minute lagi. Tak boleh nak booking sekarang kot. -.- 

Dan, kalau ada rezeki, boleh la pegi. Kalau ada aral yang melintang? Kita merancang, tuhan yang menentukan. ;)


 
Sale ke lain2 destinasi.


Masih ada masa 4 hari untuk korang book tiket. So cepat2 la grab sebelum kehabisan seat. Dari destinasi kat atas tu, aku highly recommend Krabi! Arghhh....RINDU KRABI! ;) 



.

No comments: