Thursday, February 21, 2013

Dari Universal Studios Singapore


Ini beberapa item yang bawak dari USS tempoh hari.


Souvenir yang dibeli. 
T-shirt dan fridge magnet.


Ada macam2 souvenir kat USS ni. Pilih lah yang mana korang berkenan. Cuma sediakan duit jer. kehkehh~ ;p 

Kedai souvenir pun banyak. Rasanya hampir semua bahagian kat USS ni ada kedai souvenir sendiri. Contoh macam Hollywood, Far Far Away, Ancient Egypt, etc, semua ada kedai souvenir masing2. Tapi yang kami beli ni, kat kedai souvenir yang dekat ngan entrance. Memang kedai souvenir USS generally la. gitu.




Fridge magnet tersangatlah mahal. Faham2 la bila convert SGD$ ke RM, kan. Tapi sebab NAKKK sangat, beli jerlah. Pejam mata dan bayar. Iols kan suka sangat kumpul fridge magnet. And aku ada beli fridge magnet untuk kakak aku jugak.

T-shirt USS ni ada yang berharga SGD$26, ada yang lagi mahal. Aku dah tak berapa ingat dah harga dia. Fridge magnet? Paling murah SGD$5.90. Ada yang lebih SGD$10. Beli souvenir yang tak seberapa ni pun dah habis beberapa puluh SGD$. Ke dah lebih SGD$100? Ntah. Tak ingat. Bagi yang cheapskate macam aku ni, memang garu kepala jugak la kalau convert ke RM.

Masa tu memang niat nak beli souvenir dan t-shirt USS ni. Sebab sebelum ni, aku just beli 1 jer fridge magnet kat sini. Itupun beli guna kupon yang beli sekali ngan tiket ke USS ni. Kalini datang borong jer yang mana berkenan sampai habis duit SGD$ yang bawak tu. -.-





Dannnnnnnnn..........





Gambar kami masa naik roller coaster Revenge of the Mummy.
Nampak tak kami kat mana?
Nampak tak muka kami camane?
Tak jelas ea? Takpe lah, aku malas nak zoom2 nih.
Malas nak tunjuk muka buruk kami. Agagaa~ ;p


Kitorang tengok gambar ni, tak habis2 gelak. Gelak tengok muka orang lain, dan gelak tengok diri sendiri. Macam2 reaksi. Ada yang pejam mata, ada yang macam tido, ada yang terkejut beruk, ada yang macam enjoy giler. Kami? Kami mesti la enjoy. Hahaa~

Aku dah pernah naik, so dah boleh agak apa yang akan jadi. So enjoy jerla, sambil jerit2 dan gelak2. Tapi muka still tak boleh blah. Ahahahaahh~ ;D

Ok bye.

Thanks for reading. ;)


.

No comments: